StarTrekGirl

Direktlänk till inlägg 9 juni 2014

Im back!

Av Melinda - 9 juni 2014 21:41

Men shena! Ni kanske undrar var jag varit i 3 månader xD ?! INTE ett skit haha! Har inte årkat blogga :(
Men nu är jag tillbaka och redo att skriva om mitt underbara liv xD
Jag årkar inte skriva om allt som hänt, för det har hänt MYCKET!
Så jag samanfattar några viktiga grejor!
Jag är numera 14 ^^ ! ( fjortis )
Hihi.

Men jag lovar att bli bättre med bloggandet, och som vanligt så kommer jag skriva om
Harry Potter och hästar!
Men som ett litet + för att jag varit så oförskämd och inte årkat blogga, så ska jag skriva om nyheter om böcker och filmer! T.ex Jag kommer att skriva när en känd bok blir film m.m
Och jag ska börja läsa olika kända böcker och titta på kända serier, och sedan skriva resensioner om dom :)
T.ex The fault in or star, hunger games, Divergent, Supernatural och Docktor who!

Hoppas ni vill komma tillbaka och läsa!


( nedan kommer lite bilder på vad som hänt dom senaste månaderna. )

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Melinda - 9 april 2015 15:26


Sorry '_' nu har jag inte skrivit på länge igen... Men nu ska jag skärpa mig ( vadå 100 gången jag skriver det :'D ) Aja! Jag har kommit i gång i ridningen med Pimpa :) det går jätte bra och hon behövde en pause! Här om dagen så red jag ut ( p...

Av Melinda - 2 mars 2015 09:09


Hej, länge sedan jag skrev! Men för att snabbt gå igenom det som hänt :) samt vissa ändringar som kommer ske på bloggen! Vi kan börja med varför jag inte bloggat: jag har helt enkelt inte havt lust, :) så enkelt är det! Lite grejor som hänt: Var på...

Av Melinda - 13 oktober 2014 10:46


Hästar jag rider, r Rider bara pimpa!

Av Melinda - 11 oktober 2014 09:41


Dressyr bild

Av Melinda - 8 oktober 2014 09:12


Dag 1: hoppbild

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards