StarTrekGirl

Alla inlägg under juli 2014

Av Melinda - 29 juli 2014 12:02

Jag vet att man inte ska räkna dagarna, men det är bara 18-20 dagar kvar, :(

Men skit i det :)
Finns det några sci-fi, skräck film fans som läser min blogg?
För om ni gör det så hoppas jag att ni ska till mässan i Helsingborg nu i höst :D ! Jag lägntar! Kommer ett par kändisar dit som jag vill träff, + jag är på jakt efter några ny posters till mina väggar!
Om ni ska dit så får ni gärna lämmna en kommentar, vi kanske ses där ;) !
Hej då!

Av Melinda - 13 juli 2014 23:53

Ingenting har hänt i dag, har haft så j***a tråkigt! Ridit har jag inte heller, ;(
Buhh går och lägger mig nu, och hoppas på att morgon dagen blir lite mer spännande! I morgon ska jag hissa och dissa häst grejer! Godnatt!

Av Melinda - 12 juli 2014 22:30

Precis kommit hem från stallet :)
Red ut på en taggad pimpa :) blev mycket galopp ;) sen red jag ut på gustur, efter 5min så började det ös regna, men det stoppade inte ås, så vi var borta i 40min och kom tillbaka till stallet dyngsura! Fodrade och åkte hem, nu sitter jag och driker te och äter kex :D snart ska jag spela sims!
Hejdå!

Av Melinda - 12 juli 2014 13:50

Jag vill bara säga att jag är så grymt taksam för alla som läser min blogg! 48 nya läsare sen i går :D ni kanske inte tycker det är mycket, men jag är så jävla glad just nu! När jag startade den här bloggen så trodde inte jag att någon skulle läsa den :D åter igen TACK!!!!!

Av Melinda - 12 juli 2014 00:41

Precis kommut hem, red ut på Pimpa barbacka <3 jätte mysigt!
( även fast jag NÄSTAN trillade av flera gånger ) när jag skulle cykla hem så hitade jag en schäfer, försökte fp tag i ägaren i 40min och tillslut så kom den hem, det lustiga är att föra veckan så kom en lös springande häst förbi mig, vid nästan exakt samma tid (23.20 ) och på samma väg! ( 50m i från där jag såg hästen ) nästa gång jag är på den vägen vid samma tid så kanske jag hitar en get, eller kanske en Ko haha, skriver igen i morgon!
Godnatt <3 och tack för att ni fortfarande läser min blogg med tanke på vilka stora glapp jag har i melan inläggen :( !

Av Melinda - 11 juli 2014 18:21

Nu har jag inte skrivit på länge igen :|
Men shit i det!
Nu är äntligen sommar värmen tillbaka, och med det kommer hästfluggor och bromsar :S hade ihjäl en broms i går, den var 8cm stor :'S
Blääää!! Man kan ju glöma att träna, dom äkliga små monstren är ju på en hela tiden! Fast visst, man ska väll inte klaga, det är ju varmt ^^!
I dag så har jag faktiskt mest sutit inne, och spelat sims :) funderar på om jag ska dra till stallet! Skriver mer i kväll!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards