StarTrekGirl

Alla inlägg under mars 2015

Av Melinda - 2 mars 2015 09:09

Hej, länge sedan jag skrev! Men för att snabbt gå igenom det som hänt :) samt vissa ändringar som kommer ske på bloggen! Vi kan börja med varför jag inte bloggat: jag har helt enkelt inte havt lust, :) så enkelt är det!
Lite grejor som hänt: Var på Sci-fi mässa i oktober.
Jul afton.
Nyår.
Och Pimpa har stått still i 2 månader nu, har precis kommit i gång igen. Anledningen till att hon stått still är att dagen efter nyår så blev hon skrämd och jag trillade av Pimpa och fick en smäll i huvudet av Pimpas ben ( inte hoven ) jag fick näsblod och Pimpa drog i väg över åkern. Till slut stannade hon och jag hann i fatt henne. När vi kom tillbaka till stallet ( vi var bara 500m från stallet ) så tränsade jag av henne ( red barbacka ) sen har jag inte kommit i gång igen! Men nu är vi igång igen!
Annars har det inte hänt något, :) snart konfirmation och ska på Sci-fi Mässa om exakt en månad i göteborg :) Tig från Sons of Anarchy ska vara där ^_^
Skriver 2 inlägg till senare i kväll

Ändringar i bloggen är att detta kommer även bli en blogg om " ST , SW och mer "
;D ett av inläggen i kväll kommer förklara allt

[Bild]

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards